news cinema www.pars2net.ir سوپراستار سینمای ايران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محكوم شد!
این سوپراستار سینما، بعد از آن که در پارتی شبانه دستگیر شد، مدتی ممنوع التصویر شد و نمی توانست در سینما فعالیت کند…

 

به نظر می‌رسد این روزها سیستم قضایی و نیروی انتظامی روی سینما و سینماگران ایران متمرکز شده است. سوپراستار سینمای ایران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد. ظاهراً این حکم مربوط به پرونده مفتوحی از این بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای ده سال اخیر در دادگاه تجدید نظر بوده است.
سوپراستار سینمای ایران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد. «م-گ» سوپراستار سینما که دارای سوابق و پرونده های متعددی در سیستم قضایی کشور می باشد، در آخرین پرونده خود که همچنان مفتوح است از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده است.
با وجود چنین پرونده هایی که وی در سیستم قضایی کشور دارد، اما صداو سیما و معاونت سینمایی وزارت ارشاد نسبت به این گونه تخلفات و محکومیت ها بی توجه هستند و به هشدارهای نهادهای ذیربط بی توجه هستند و بعضی از عناصر شاخص جریان خاص نیز از او حمایت کرده اند و همچنان به وی اجازه همکاری می دهند و او در طرح های مختلف و فیلم ها و سریال ها، همچنان فعال است.
این سوپراستار سینما، بعد از آن که در پارتی شبانه دستگیر شد، مدتی ممنوع التصویر شد و نمی توانست در سینما فعالیت کند.
هر چند بارها و بارها نهادهای ذیربط خطاب به معاونت سینمایی کشور دستور داده است که بر امور سینمایی کشور نظارت بیشتر را داشته باشد اما بار دیگر شاهد بی توجهی صدا وسیما و این معاونت به هشدارهای نهادهای ذیربط هستیم و از سوی دیگر مشاهده می شود که بعضی عناصر شاخص جریان های خاص در دولت، بیش از حد مجاز از رواج بعضی مسایل در سینمای کشور حمایت می کنند.

موضوعات مرتبط: عکس ، عکس بازیگران ایرانی ، اخبار ، ،

تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1398 | 11:46 | نویسنده : مرتضی جون |

خلاصه و اطلاعات سریال خداحافظ بچه شبکه سه ماه رمضان 91

شهرام حقیقت‌دوست و مهرآوه شریفی‌نیا در «خداحافظ بچه»

 

شبکه سه هم این وظیفه را به منوچهر هادی محول کرده است، کارگردانی که سال گذشته «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در جشنواره فیلم فجر داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (یکتا ناصر) را از آن خود کرد.
 
تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با عنوان «خداحافظ بچه» اول اردیبهشت ماه در بیمارستان طوس آغاز شد و گروه تولید این روزها در ترمینال اتوبوسرانی مشغول ضبط تصاویر هستند. تاکنون بیش از ۷۰ درصد تصویربرداری انجام شده و در حدود نیمی از سریال آماده پخش است. ضمن این‌که به تازگی علی لهراسبی به عنوان خواننده تیتراژ سریال انتخاب شده است.

«خداحافظ بچه» داستان مرتضی و لیلا زوج خوشبختی است که در آرزوی تولد فرزند به سر می‌برند، امّا وقوع حادثه‌ای زندگی آرامشان را به هم می‌ریزد. نقش مرتضی را شهرام حقیقت‌دوست بازی می‌کند و مهرآوه شریفی‌نیا در نقش لیلا همسر وی ظاهر شده است. آتیلا پسیانی(خسرو)، بهاره رهنما (نازنین)، مائده طهماسبی (شهناز)، بهنوش بختیاری (گیتی)، مهدی صبایی (احمد)، ناصر گیتی جاه (عباس)، شهین تسلیمی (منی‍ژه، مادر مرتضی) و حدیث میرامینی(رعنا، خواهر لیلا) و پوراندخت مهیمن (خواهر لیلا) از دیگر بازیگرانی هستند که در نقش‌های اصلی این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

 
سجاد ابوالحسنی نگارش فیلمنامه «خداحافظ بچه» را به عهده دارد و داود هاشمی تهیه‌کننده سریال است. علیرضا افخمی که در ایام ماه رمضان سال گذشته مجموعه تلویزیونی«پنج کیلومتر تا بهشت» را در همکاری با هاشمی روانه آنتن این شبکه کرده بود به عنوان مشاور پروژه و ناظر کیفی با «خداحافظ بچه» همکاری دارد.

 

 

 


موضوعات مرتبط: عکس ، عکس بازیگران ایرانی ، عکس فیلم و سریال ، اخبار ، ،

تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1398 | 10:56 | نویسنده : مرتضی جون |
عکس : بازیگر نقش سوسانو در مجموعه
این بازیگر شناخته شده سینمای کره جنوبی برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی "شش نفر زیر باران" دعوت شده و هم اکنون گروه تولید در حال رایزنی با وی هستند.
"هان جی های" بازیگر نقش سوسانو در مجموعه پرمخاطب "افسانه جومونگ" برای بازی در فیلم سینمایی "شش نفر زیر باران" به کارگردانی علی عطشانی به ایران می‌آید.
به گزارش خبرنگار مهر، این بازیگر شناخته شده سینمای کره جنوبی برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی "شش نفر زیر باران" دعوت شده و هم اکنون گروه تولید در حال رایزنی با وی هستند.
"شش نفر زیر باران" دومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که نیمه آبان‌ماه به تهیه کنندگی محسن طباطبایی‌پور در تهران کلید می‌خورد. این فیلم اثری پر بازیگری است که در کنار هان جی های، ستارگانی از سینمای ایران در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
از عوامل تولید "شش نفر زیر باران" که تا کنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است، می‌توان به مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره پردازی: الهام اطیابی و مجری طرح: مجید کریمی اشاره کرد.
هان جی های در مجموعه "افسانه جومونگ" به عنوان بازیگر اصلی زن بازی کرده که مدتی پیش از تلویزیون ایران به نمایش در آمد و با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. علی عطشانی فیلم سینمایی "دموکراسی تو روز روشن" را در کارنامه دارد.
عوامل تولید "شش نفرزیر باران" تلاش می‌کنند با دعوت از این بازیگر در جذب مخاطب برای سینمای ایران گامی بردارند.

موضوعات مرتبط: عکس ، عکس بازیگران کره ای ، اخبار ، ،

تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1398 | 13:44 | نویسنده : مرتضی جون |

گروه سازنده فیلم «شش نفر زیر باران» ساخته «علی عطشانی» در حال مذاکره با بازیگر نقش سوسانو برای بازی در این فیلم هستند و در حال حاضر از وی برای بازی در این فیلم دعوت کرده‌اند اما گویا فرد یادشده بازیگر نقش سوسانو نیست.به گزارش فارس، از بازیگر نقش سوسانو در مجموعه «افسانه جومونگ» برای بازی در فیلم سینمایی ایرانی «شش نفر زیر باران» دعوت شده است.بر اساس خبری که روابط عمومی فیلم «شش نفر زیر باران» در وبلاگ خبری این فیلم منتشر کرده، آمده است که هم اکنون گروه تولید در حال رایزنی با وی هستند.هویت مبهم«سوسانوی»دعوت شده به ایرانپیش‌تر روابط عمومی این فیلم اعلام کرده بود که دومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی، اثری پر بازیگر است و ستارگانی از سینمای ایران در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.نام بازیگر نقش سوسانو در «افسانه جومونگ»، «هان های جین» (Han Hye Jin) است و در خبر منتشر شده در وبلاگ فیلم «شش نفر زیر باران» از مذاکره با «هان جی های» به عنوان بازیگر نقش سوسانو خبر داده شده که «هان جی های» (Han Ji Hye ) بازیگر دیگری از سینمای کره جنوبی است که با «هان های جین» تفاوت دارد و مشخص نیست گروه سازنده این فیلم با کدام بازیگر رایزنی کرده‌اند!


موضوعات مرتبط: عکس ، عکس بازیگران ایرانی ، اخبار ، ،

تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1398 | 13:34 | نویسنده : مرتضی جون |
 

گزارش جالب و داغ از سفر یانگوم به تهران(+عکسهای دیدنی)

«یانگوم بیا اینجا» «یانگوم، آی‌لاویو...». لی یونگ آئه با روسری قرمز و مانتویی که نقوش کره‌ای دارد زیر نور فلش‌ها در حالی‌که سعی می‌کند تعجبش را زیر لبخند پنهان کند وارد سالن فرودگاه شده. چند مرد کره‌ای که معلوم است جزء تیم مدیریت و حفاظت او هستند، دورش را گرفته‌اند. ناگهان مهران مدیری جلو می‌رود و دسته گلی را به او می‌دهد. مترجمی حرف‌های او را ترجمه می‌کند. خیلی عجیب است تا حالا کسی متوجه حضور مدیری در فرودگاه نشده بود.
 
 
 
بقیه در ادامه مطلب.....
 
 

این گزارش داغ رو از دست ندید


موضوعات مرتبط: عکس ، عکس بازیگران کره ای ، اخبار ، ،

عزیزم بیاادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1398 | 13:11 | نویسنده : مرتضی جون |
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391 | 21:22 | نویسنده : مرتضی جون |


تجاوز دست جمعی به دانشجویان دختر + عکس

 

 

بقیه در ادامه مطلب.....

 

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

عزیزم بیاادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391 | 20:54 | نویسنده : مرتضی جون |

مرجان رستمی دو هفته پیش در راه بازگشت به خانه همراه خبرنگار دیگر دیوید فورستر مورد حمله و ضرب و شتم و تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست قرار گرفت…..

e0692737d7d53ffbee91f2f38a7214874411 تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست به خبرنگار ایرانی+عکس

 


موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

عزیزم بیاادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391 | 18:8 | نویسنده : مرتضی جون |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: دانلودفیلم عکس اهنگ سریال خوی دانلود :.
360 ?±U†?¯
صفحه اصلی
انجمن
بخش عکس
بخش سریال
بخش اهنگ